VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

 

In onze kennisbank vind u verdere instructies en nuttige bijdragen:

Naar de kennisbank

 

WAAROM MOET IK SOFTWARE KOPEN BIJ LIZENGO?

Deskundig advies en hulp bij de installatie:

We bieden u individueel en gericht advies zodat u de juiste software kunt vinden.

Bovendien staan onze getrainde technici kosteloos voor u klaar per e-mail, telefoon, livechat of onderhoud op afstand en helpen zij u bij eventuele vragen.

We hebben al meer dan 500.000 tevreden klanten die op Lizengo vertrouwen.

Bij Lizengo krijgt u geteste kwaliteit:

Sinds onze oprichting in 2013 willen we onze klanten de beste kwaliteit bieden.

Audit-overname:

Voor software-audits ondernemen wij - voor de geleverde producten - de volledige correspondentie met de fabrikant van de software en de opheldering van alle vragen die zich voordoen.

Ons getraind team helpt u met eventuele vragen over het gebruik van de programma's thuis en in het bedrijf.

KAN DE SOFTWARE ONBEPERKT WORDEN GEBRUIKT?

De software die bij ons is gekocht, is bedoeld voor permanent gebruik.

Met onze productcodes kunnen de respectieve programma's permanent en onbeperkt worden gebruikt. Als dit niet het geval is, is dit duidelijk gemarkeerd.

Een Office 365-versie is bijvoorbeeld één jaar geldig. Voor sommige andere programma's moet u de gewenste termijn kiezen voordat u deze koopt.

BEHOUD IK ALTIJD DE TOEGANG TOT DE DOWNLOADS?

U heeft voor altijd toegang tot uw downloads, zoals vermeld in het klantaccount.

U vindt de downloadlinks in uw klantaccount door te klikken op Mijn account in de rechterbovenhoek en in de menubalk aan de linkerkant Bestellingen te selecteren. Voor elke bestelling kunt u vervolgens de downloadlinks bekijken.

U ontvangt een overzicht van alle downloads die u van ons heeft ontvangen in chronologische volgorde en u kunt ze op elk gewenst moment downloaden.

U ontvangt ook de downloadlinks van ons in de e-mail met de productcodes, die u ook op elk moment kunt openen

Live Chat Live Chat